TANEČNÍ SEMINÁŘ / MALÉ SETKÁNÍ / OLOMOUC / 25.6.-26.5.2018
Zde si můžete poslechnout hudbu použitou na semináři:
ODBORNÝ ČLÁNEK
SLUCHOVÉ POSTIŽENÍ A JEHO NĚKTERÉ REFLEXE PRO PRÁCI V OBLASTI EXPRESIVNÍCH AKTIVIT
(M. Potměšil)
Celý text článku naleznete zde: odborny clanek/Potmesil
ODBORNÝ ČLÁNEK
KOMUNIKACE JE UMĚNÍ
(I.Valentová)
Celý text článku naleznete zde: Komunikace_je_umění
EDUKATIVNÍ MATERIÁL
University of Northampton
Materiály z diskuze a informace o programu:
NASENCO for Artevelde March 2019 – Compatibility Mode SEND_Code_of_Practice_January_2015 Special Educational Needs and Inclusion v8 Art Education UON 2019
Special Educational Needs and Inclusion v8
SEND_Code_of_Practice_January_2015
NASENCO for Artevelde March 2019 – Compatibility Mode
ODBORNÝ ČLÁNEK
CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS IN THE CONTEXT OF ARTISTICALLY FOCUSED EDUCATION OF THE CZECH REPUBLIC
(P. Svoboda)
Celý text článku naleznete zde: Svoboda_JEP
ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA
(P. Svoboda)
Celý text naleznete zde: Projekt_IMUZA_-_závěrečná_zpráva
PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE
(M.D.Polínek)
Celé texty ke stažení:
Příklad dobré praxe I – Syndrom Can a základní umělecká škola
Příklad dobré praxe III – Využití metafory pro podporu (nejen) pedagogů uměleckých disciplín
Příklad dobré praxe IV – Specifika teatroterapeutické práce s klientem s Aspergerovým syndromem