PaedDr. Petr Hanák, Ph. D.
KATEGORIE VÝTVARNÁ VÝCHOVA >> Metodika VV a HV u žáků se SVP
ZASLAT DOTAZ ODBORNÍKOVI >>
ODBORNÍKEM DŘÍVE ZODPOVĚZENÉ DOTAZY >>
ZEPTALI JSTE SE
Domníváte se, že u žáků s LMP je nutné striktně vycházet z témat uvedených v tematických plánech předmětu VV? Nebo lze aktuálně využít impulzivitu a představivost žáka? Nebude změna tématu předmětem připomínky hospitační činnosti či ČŠI?
ODBORNÍK ODPOVÍDÁ
Vážená paní učitelko,
při výtvarné výchově, která je kreativní aktivitou je zřejmé, že musíme akceptovat zdravotní stav a aktuální situaci žáků. U žáků s mentálním deficitem je toto hledisko ještě významnější. Určitě nemusíte mít strach z kontroly ředitele nebo ČŠI pokud si změnu ve výuce dokážete odborně obhájit.
Přeji hodně kladné odezvy při vaší práci. Petr Hanák