výchovné drama a citlivé dívky III

Ing. Pavel Němeček
KATEGORIE DIVADLO >> Dramatická výchova

Foto

Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze a rozšiřujícího studia dramatické výchovy DAMU Praha
Více než 20 let se věnuje divadelní tvorbě a dramatické výchově. Dlouholetý lektor a ředitel Sdružení D. Je externím pedagogem výchovné dramatiky a oboru fundraising na Pedagogické fakultě UP. Je autorem a spoluautorem programů Drama s Linkem, Kelly a Anna a Na jednom prkně. Od roku 1993 vede semináře výchovné dramatiky pro pedagogickou i nepedagogickou veřejnost. Zaměřuje se také na využití výchovné dramatiky v práci s dětmi v dětských domovech. Od roku 2002 je také konzultantem a koučem v oblasti fundraisingu, strategického plánování a vedení týmů v neziskových organizacích.
Je porotcem krajských i národních divadelních přehlídek, lektorem regionálních i celostátních seminářů.

ZASLAT DOTAZ ODBORNÍKOVI >>
ODBORNÍKEM DŘÍVE ZODPOVĚZENÉ DOTAZY >>


ZEPTALI JSTE SE

No ono se právě stává, že k těmto projevům dochází většinou v programech, které pracujíc s emocemi.  Jinak holky prožívají školní události běžně jako jejich vrstevnice, takže mi nepřipadá, že by to bylo na psychologa. 


ODBORNÍK ODPOVÍDÁ

Podívejte se na pravidla programu a informujte dopředu, že pokud by bylo z nějakého důvodu pro někoho obtížné se programu účastnit, ať to řekne pedagogovi.  A pokud by taková situace nestala, je potřeba (pokud děláte program v tandemu s jiným učitelem) řešit tu situaci odklonem a nepřímými otázkami … Co se děje? Řekli jsme něco co ti ubližuje?  Pak samozřejmě musíte vyhodnotit, zda jde o momentální citlivé prožívání, které přirozeně uplyne, nebo tam může být problém, o kterém by měl vědět psycholog či jiný odborník.

Zdravím

Němeček