Výtvarná výchova a hodinová dotace

PaedDr. Petr Hanák, Ph. D.
KATEGORIE VÝTVARNÁ VÝCHOVA >> Metodika VV a HV u žáků se SVP

Foto

Pracuje již 32 roků v oblasti vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Podílel se na tvorbě řady metodik a kursů v oblasti arteterapie, muzikoterapie, canisterapie a dalších intervenčních technik pro tuto cílovou skupinu. Pracuje na pozici ředitele Ibsenky Brno – školy určené pro žáky s potřebou vyšší podpory z důvodů zdravotního postižení a ředitele speciálně pedagogického centra. Podílel se a podílí se na realizaci projektů podporovaných pro oblast OPVK a OPVVV. Lektoruje v kursech organizovaných SSS Brno, NÚV Praha a podílí se také na výuce studentů na PdF UP Olomouc.

ZASLAT DOTAZ ODBORNÍKOVI >>
ODBORNÍKEM DŘÍVE ZODPOVĚZENÉ DOTAZY >>


ZEPTALI JSTE SE

Dobrý den, zajímalo by mě, zda v rozvrhu ve škole pro žáky s těžším mentálním postižením existuje výtvarná výchova a jakou má hodinovou dotaci.   Děkuji.


ODBORNÍK ODPOVÍDÁ

Dobrý den,
 
žáci s takovýmto mentálním deficitem, na které se ptáte,  jsou vzdělávání v základní škole speciální podle vzdělávacího programu pro základní školu speciální.
Žáci se středně těžkým mentálním postižením jsou vzdělávání podle dílu I a žáci s těžkým mentálním  a kombinovaným postižením podle dílu II uvedeného programu.
 
V učebním plánu mají spojený předmět  Pracovní a výtvarná výchova. Přikládám tabulku s hodinovými dotacemi v dílu I a dílu II.
Učební plán ZŠ speciální díl I.